Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти
пʼятниця, 7 червня 2024 р.
Медіаграмотність: технології і практичне застосування. Посібник
четвер, 7 березня 2024 р.
Медіаосвіта в Державному стандарті базової середньої освіти (5–6 класи) : Навчально-методичний посібник
понеділок, 12 лютого 2024 р.
Цифрові інструменти вчителя: функції, переваги, застосування
Усе про використання штучного інтелекту в освіті
Пропонуємо вашій увазі публікації щодо особливостей використання штучного інтелекту в системі середньої та вищої освіти. В Україні, як і в усьому світі, триває бум у застосуванні штучного інтелекту.
Зокрема, учні зможуть застосовувати чати на основі штучного інтелекту як асистента для дослідження різних тем, порівняння інформації, автоматизації процесів та інших завдань. Учителі, викладачі, учні та студенти вже застосовують технології штучного інтелекту для підвищення ефективності освітнього процесу. Це може стосуватись як генеративного штучного інтелекту (генерування текстів, зображень, тестових завдань, анотацій, презентацій тощо), так і предиктивного (аналіз успішності учнів та пропонування оптимальних стратегій її покращення).
День безпечного інтернету: завдання для молодших школярів
6 лютого у світі відзначатимуть День безпечного інтернету. Метою Дня безпечного Інтернету є поширення знань про безпечне та відповідальне використання цифрових технологій для дітей та молоді.
Проєкт «Розвиток дитини» пропонує батькам та педагогам допомогти дітям у цікавій формі розвинути навички безпечного й етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні й інших життєвих ситуаціях.
Оригінальні завдання сприятимуть формуванню вміння відповідально використовувати технології для власної безпеки, розуміти наслідки використання інформаційних технологій, розвиватимуть спостережливість та увагу.
У процесі виконання завдань у дітей формуватиметься відповідальна позиція цифрового громадянина або громадянки, поняття безпеки в інформаційному суспільстві, навички кібербезпеки.
Нові виклики у сфері безпеки дітей в інтернеті
6 лютого у світі відзначають Міжнародний день безпечного інтернету. Останнім часом спеціалісти спостерігають активне зростання технологічних розробок, що покращують життя кожному. Проте розвиток у сфері інтернет-технологій несе за собою й поширення новітніх ризиків для дітей в онлайні.
Згідно з останніми дослідженнями, є декілька основних загроз, що стали найбільш поширеними в інтернеті для дітей за останній рік.
четвер, 11 січня 2024 р.
Цифрограм 3.0: новий проєкт рамки цифрової компетентності громадян
Міністерство цифрової трансформації України пропонує до громадського обговорення оновлений проєкт Рамки цифрової компетентності – інструменту оцінювання та підвищення рівня цифрових компетентностей.
Рамка адаптована українськими експертами з урахуванням аналогічної Рамки для громадян ЄС (DigComp 2.2: The Digital Competence Framework for Citizens). Вона відрізняється від попередньої тим, що містить нові приклади та нові цифрові навички, зокрема – щодо використання штучного інтелекту.