Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти
четвер, 26 вересня 2024 р.
«МедіаОрієнтир для освітян територіальних громад»: опис проєктів-переможців
четвер, 5 вересня 2024 р.
Презентовано новий науково-методичний посібник АУП для медіапедагогів
Переглянути запис ефіру презентації, а також завантажити видання можна за посиланнями у коментарях до цього допису.
вівторок, 3 вересня 2024 р.
Навігатор медіапедагога: теорія, методика, практичні завдання
Навігатор медіапедагога: теорія, методика, практичні завдання : науково-методичний посібник / за загальною редакцією Г. Дегтярьової. Київ : Академія української преси, Центр вільної преси. 197 с.
Науково-методичний посібник «Навігатор медіапедагога: теорія, методика, практичні завдання» містить інформацію про нормативну базу, що регламентує впровадження медіаінформаційної грамотності в Україні, висвітлює основи методики медіаосвіти, знайомить із засобами формування медіакомпетентної особистості в умовах сьогодення. Опрацювавши матеріали посібника, вчительство зможе навчитися інтегрувати медіаосвіту у викладання шкільних дисциплін, зокрема розвинути у своїх учнів і учениць критичне мислення, яке дозволить їм із легкістю аналізувати, декодувати та інтерпретувати медіатексти й не потрапляти на гачок медіаманіпуляцій.
пʼятниця, 7 червня 2024 р.
Медіаграмотність: технології і практичне застосування. Посібник
четвер, 7 березня 2024 р.
Медіаосвіта в Державному стандарті базової середньої освіти (5–6 класи) : Навчально-методичний посібник
понеділок, 12 лютого 2024 р.
Цифрові інструменти вчителя: функції, переваги, застосування
Усе про використання штучного інтелекту в освіті
Пропонуємо вашій увазі публікації щодо особливостей використання штучного інтелекту в системі середньої та вищої освіти. В Україні, як і в усьому світі, триває бум у застосуванні штучного інтелекту.
Зокрема, учні зможуть застосовувати чати на основі штучного інтелекту як асистента для дослідження різних тем, порівняння інформації, автоматизації процесів та інших завдань. Учителі, викладачі, учні та студенти вже застосовують технології штучного інтелекту для підвищення ефективності освітнього процесу. Це може стосуватись як генеративного штучного інтелекту (генерування текстів, зображень, тестових завдань, анотацій, презентацій тощо), так і предиктивного (аналіз успішності учнів та пропонування оптимальних стратегій її покращення).