Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти
вівторок, 21 січня 2025 р.
Медіатравма, освітні втрати, ШІ. Чому медіаграмотність має бути базовою навичкою
субота, 30 листопада 2024 р.
Медіаграмотність починається з сім’ї: навчально-методичний альбом
Сьогодні віртуальний простір та медійні «екрани» посідають вагоме місце в житті кожного з нас, а більшість інформації з ранніх етапів розвитку дитини споживається неконтрольовано, роль сімейної медіаосвіти набуває особливої значущості, адже від того, як інформація, яку споживають маленькі громадяни, сприймається, оцінюється та інтерпретується батьками, залежить розвиток і становлення молодого покоління та держави загалом.Саме тому система освіти сьогодні покликана реагувати на виклики суспільства та трансформуватися відповідності до ключових потреб усіх учасників освітнього процесу, тому питання розвитку сімейної медіаосвіти є пріоритетним в освітній парадигмі та набуває масштабного поширення серед батьківської аудиторії.
середа, 16 жовтня 2024 р.
Готуєтесь відзначати Глобальний тиждень медіа та інформаційної грамотності? АУП вам у цьому допоможе!
четвер, 26 вересня 2024 р.
«МедіаОрієнтир для освітян територіальних громад»: опис проєктів-переможців
четвер, 5 вересня 2024 р.
Презентовано новий науково-методичний посібник АУП для медіапедагогів
Переглянути запис ефіру презентації, а також завантажити видання можна за посиланнями у коментарях до цього допису.
вівторок, 3 вересня 2024 р.
Навігатор медіапедагога: теорія, методика, практичні завдання
Навігатор медіапедагога: теорія, методика, практичні завдання : науково-методичний посібник / за загальною редакцією Г. Дегтярьової. Київ : Академія української преси, Центр вільної преси. 197 с.
Науково-методичний посібник «Навігатор медіапедагога: теорія, методика, практичні завдання» містить інформацію про нормативну базу, що регламентує впровадження медіаінформаційної грамотності в Україні, висвітлює основи методики медіаосвіти, знайомить із засобами формування медіакомпетентної особистості в умовах сьогодення. Опрацювавши матеріали посібника, вчительство зможе навчитися інтегрувати медіаосвіту у викладання шкільних дисциплін, зокрема розвинути у своїх учнів і учениць критичне мислення, яке дозволить їм із легкістю аналізувати, декодувати та інтерпретувати медіатексти й не потрапляти на гачок медіаманіпуляцій.