Детектор медіа презентував якісне дослідження практик
медіаспоживання та навичок медіаграмотності українських підлітків віком 12-18
років. Ці матеріали допоможуть діхнатися, які є особливості їхнього медіаспоживання, а також
зрозуміти, який контент допомагатиме їм підвищувати рівень критичного мислення.
Дослідження було
проведене за підтримки Програми інформаційної стійкості українського
громадянського суспільства, яку впроваджує IREX in Ukraine.
Мета дослідження: вивчити практики медіаспоживання та оцінити рівень медіаграмотності підлітків віком 12–18 років, щоби згодом розробити контент для підвищення критичного мислення та медіаграмотності серед цієї цільової аудиторії.
Мета дослідження: вивчити практики медіаспоживання та оцінити рівень медіаграмотності підлітків віком 12–18 років, щоби згодом розробити контент для підвищення критичного мислення та медіаграмотності серед цієї цільової аудиторії.
Немає коментарів:
Дописати коментар