четвер, 2 червня 2022 р.

Вебінар для вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін «Основи аналізу, сприйняття та поширення інформації в медійному просторі в умовах війни».

       03 червня 2022 року на базі ТОКІППО в режимі онлайн було проведено вебінар для вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін на тему «Основи аналізу, сприйняття та поширення інформації в медійному просторі в умовах війни».

У роботі вебінару взяли участь педагогічні працівники, які зацікавлені в отриманні знань щодо створення медіаповідомлень та особливостей роботи з інформацією.

Метою заходу було поглиблення уявлення про інформаційний простір, в якому знаходиться людина в умовах війни; удосконалення навичок усвідомленої взаємодії з інформаційним та медійним середовищем і безпечного перебування в ньому.

Вітенко І.М., заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва, кандидат географічних наук привітав присутніх, побажав плідної та результативної співпраці та висвітлив основні аспекти протидії впливу недостовірної інформації.

Детально та ґрунтовно ознайомила учасників вебінару із питанням «Фейкова інформація в соціальних медіа: розпізнавання, виявлення, оцінка, протидія». Бабовал Н.Р., доцент кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат економічних наук.

На необхідності дотримуватися правил інформаційної безпеки особистості в медіапросторі акцентувала увагу присутніх Городецька О.В., доцент кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат педагогічних наук.

Олексюк О.Р., доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО, кандидат педагогічних наук у цікавій та практичній формі ознайомила учасників семінару із новою технологією діпфейк.

Учасники мали можливість висловити свої думки щодо факторів, які сприятимуть захисту дітей від потенційно шкідливих ефектів медіа в умовах війни. Педагоги зосередили увагу на необхідності виховання такого споживача медіапродукції, котрий буде вимагати якісної інформації та зможе ефективно задовольняти свої інтереси, використовуючи засоби масової комунікації.

Немає коментарів:

Дописати коментар