Більшість людей розглядають свої акаунти в соціальних мережах як суто соціальні медіа і оновлюють свій статус без розбору. Вагання щодо впливу цих оновлень на освіту чи ділове життя дуже рідкісні. Гамзе Нурлуоглу, професіонал у галузі цифрових комунікацій та засновник однойменної комунікаційної компанії, каже: "Більшість користувачів вважають, що вони діляться лише новинками зі своїми друзями та послідовниками, тоді як усе, що ми ділимось у цифровому світі, слідує за нами". Роботодавці вважають, що соціальні медіа надають більше інформації, ніж просто резюме кандидата. Шлях, щоб по-справжньому познайомитись із кандидатом, - це цифрові сліди ", - він нагадує всім перевірити, як власне ім’я з’являється на пошуковій платформі Google.
Немає коментарів:
Дописати коментар