Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти
понеділок, 20 червня 2022 р.
Заголовки, фото, експерти, джерела та інші засоби маніпулятора
пʼятниця, 10 червня 2022 р.
Вебінар для вчителів природничо-математичного циклу «Роль інформації-пропаганди та медіа маніпуляцій для формування суспільної думки в умовах війни»
10 червня 2022 р. у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено вебінар для педагогічних працівників природничо-математичного циклу закладів загальної середньої освіти на тему: «Роль інформації-пропаганди та медіа маніпуляцій для формування суспільної думки в умовах війни».
У роботі вебінару взяли участь понад 60 педагогічних працівників області.
понеділок, 6 червня 2022 р.
Відбудеться вебінар "Роль інформації-пропаганди та медіаманіпуляцій для формування суспільної думки в умовах війни"
Детальніше з інформацією можна ознайомитися тут.
четвер, 2 червня 2022 р.
Вебінар для вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін «Основи аналізу, сприйняття та поширення інформації в медійному просторі в умовах війни».
У роботі вебінару взяли участь педагогічні працівники, які зацікавлені в отриманні знань щодо створення медіаповідомлень та особливостей роботи з інформацією.
Метою заходу було поглиблення уявлення про інформаційний простір, в якому знаходиться людина в умовах війни; удосконалення навичок усвідомленої взаємодії з інформаційним та медійним середовищем і безпечного перебування в ньому.
середа, 1 червня 2022 р.
Цифровий слід або цифровий бруд? Ви шукали своє власне ім'я в Google?
Більшість людей розглядають свої акаунти в соціальних мережах як суто соціальні медіа і оновлюють свій статус без розбору. Вагання щодо впливу цих оновлень на освіту чи ділове життя дуже рідкісні. Гамзе Нурлуоглу, професіонал у галузі цифрових комунікацій та засновник однойменної комунікаційної компанії, каже: "Більшість користувачів вважають, що вони діляться лише новинками зі своїми друзями та послідовниками, тоді як усе, що ми ділимось у цифровому світі, слідує за нами". Роботодавці вважають, що соціальні медіа надають більше інформації, ніж просто резюме кандидата. Шлях, щоб по-справжньому познайомитись із кандидатом, - це цифрові сліди ", - він нагадує всім перевірити, як власне ім’я з’являється на пошуковій платформі Google.