четвер, 18 серпня 2022 р.

Цифрова трансформація освіти в умовах війни: антикризові рішення, можливості, плани

     

     У межах міжнародної педагогічної науково-практичної конференції «Освіта, освітяни – незламні у війні» директорат цифрової трансформації та громадська спілка «Освіторія» запрошують освітян на локацію «Цифрова трансформація освіти в умовах війни: антикризові рішення, можливості, плани».
    З 14:15 до 16:30 відбудуться онлайн-доповіді та дискусії за участю експертів освіти та цифрової трансформації.
    Трансляція відбудеться на ютуб-каналах Міністерства освіти і науки України та «Освіторії», а також на фейсбук-сторінці спілки. Детальний опис програми та трансляцію дивіться за посиланням.
     Організатори запрошують охочих та зацікавлених в питаннях цифровізації освіти, зокрема заступників голів обласних військових адміністрацій з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO), представників місцевих органів управління освітою, відповідальних за цифровий розвиток освіти, представників закладів освіти, відповідальних за цифровий розвиток закладу та організацію дистанційного навчання

середа, 10 серпня 2022 р.

Як захиститися під час участі у челенджах в інтернеті?

      В Україні триває гібридна війна: коли використовується не лише фізична сила та активні бойові дії, а й додаються інформаційні методи. Наприклад, фейкові новини, дезінформація, деструктивні заклики в мережі, челенджі. Команда освітнього проєкту #stop_sexтинг продовжує спецпроєкт про захист дітей в інтернеті від небезпечних челенджів.
    Наразі дуже популярними стали челенджі в соціальних мережах, на кшталт, «Опублікуйте одне фото з вашого міста», «Останнє фото з телефону» тощо. На перший погляд, челендж здається цілком безпечним, оскільки ми й так щось публікуємо на своїх сторінках. А з іншого – увесь цей масив інформації може стати великою базою приватних даних для злочинців. 

четвер, 23 червня 2022 р.

Медіаосвіта в Державному стандарті базової середньої освіти (5–6 класи)

     Медіаосвіта в Державному стандарті базової середньої освіти (5–6 класи) : Навч.-метод. посіб. / О. П. Мокрогуз (розділи 1, 2, 3, підрозділ 4.2), О. В. Волошенюк (розділ 1, підрозділи 4.1, 4.3), Г. А. Дегтярьова (підрозділ 4.1), І. П. Старагіна (розділ 4.1), Р. В. Шаламов (підрозділ 4.2.); за заг. ред. В. Ф. Іванова., О. В. Волошенюк., Р. І. Євтушенко. Київ : Академія української преси, Центр вільної преси, 2022. 63 с.

  Державний стандарт базової середньої освіти, затверджений Постановою КМУ України № 898 від 30 вересня 2020 р., що визначає вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів, містить значний медіаосвітній потенціал. 

 Посібник пропонує аналіз методичного потенціалу модельних навчальних програм і підручників для 5–6 класу з усіх освітніх галузей, детальніше ми зупиняємося на особливостях інтеграції медіаосвіти в мовно-літературній, громадянській, історичній та природничій освітній галузях.

   Книжка розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх цікавішими для учнів, розвивати не лише предметні компетентності, але й медіаграмотність.

  Завантажити посібник можна на Порталі медіаграмотності

https://medialiteracy.org.ua/mediaosvita-v-derzhavnomu-sta…/

    Детальніше...

понеділок, 20 червня 2022 р.

Заголовки, фото, експерти, джерела та інші засоби маніпулятора

     Ми сприймаємо та поширюємо мегабайти контенту, який нас цікавить або у силу різних причин привертає увагу. Однак доступність інформації актуалізує чимало загроз: зокрема, споживач стикається із маніпуляціями, які можуть бути навмисними чи ненавмисними.  Як розпізнавати різні типи маніпуляцій? Не так складно, як здається.

Детальніше...

 

пʼятниця, 10 червня 2022 р.

Вебінар для вчителів природничо-математичного циклу «Роль інформації-пропаганди та медіа маніпуляцій для формування суспільної думки в умовах війни»

   10 червня 2022 р. у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено вебінар для педагогічних працівників природничо-математичного циклу закладів  загальної середньої освіти  на тему: «Роль інформації-пропаганди та медіа маніпуляцій для формування суспільної думки в умовах війни».

У роботі вебінару взяли участь понад 60 педагогічних працівників області. 

Мета методичного заходу – окреслити прояви агресивних інформаційних технологій в умовах війни; розглянути сутність понять «пропаганда» та «маніпуляція», проаналізувати типологію маніпулятивних технологій; розгляд проблем пропаганди як важливого різновиду інформаційної зброї,  що  застосовується  в  сучасних  інформаційних  війнах.

понеділок, 6 червня 2022 р.

Відбудеться вебінар "Роль інформації-пропаганди та медіаманіпуляцій для формування суспільної думки в умовах війни"

            Адміністрація ТОКІППО повідомляє, що 10 червня 2022 року в режимі онлайн буде проведено вебінар для вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін «Роль інформації-пропаганди та медіаманіпуляцій для формування суспільної думки в умовах війни».    
            Детальніше з інформацією можна ознайомитися тут. 

четвер, 2 червня 2022 р.

Вебінар для вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін «Основи аналізу, сприйняття та поширення інформації в медійному просторі в умовах війни».

       03 червня 2022 року на базі ТОКІППО в режимі онлайн було проведено вебінар для вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін на тему «Основи аналізу, сприйняття та поширення інформації в медійному просторі в умовах війни».

У роботі вебінару взяли участь педагогічні працівники, які зацікавлені в отриманні знань щодо створення медіаповідомлень та особливостей роботи з інформацією.

Метою заходу було поглиблення уявлення про інформаційний простір, в якому знаходиться людина в умовах війни; удосконалення навичок усвідомленої взаємодії з інформаційним та медійним середовищем і безпечного перебування в ньому.

середа, 1 червня 2022 р.

Цифровий слід або цифровий бруд? Ви шукали своє власне ім'я в Google?

        Кожен крок, зроблений нами у Google, залишає слід на тему. Ця інформація, яка тісно пов’язана з усіма, має велике значення для кожного користувача цифрових медіа. 

          Більшість людей розглядають свої акаунти в соціальних мережах як суто соціальні медіа і оновлюють свій статус без розбору. Вагання щодо впливу цих оновлень на освіту чи ділове життя дуже рідкісні. Гамзе Нурлуоглу, професіонал у галузі цифрових комунікацій та засновник однойменної комунікаційної компанії, каже: "Більшість користувачів вважають, що вони діляться лише новинками зі своїми друзями та послідовниками, тоді як усе, що ми ділимось у цифровому світі, слідує за нами". Роботодавці вважають, що соціальні медіа надають більше інформації, ніж просто резюме кандидата. Шлях, щоб по-справжньому познайомитись із кандидатом, - це цифрові сліди ", - він нагадує всім перевірити, як власне ім’я з’являється на пошуковій платформі Google.

            Детальніше....